Vabruari

Allmänt / Permalink / 0
Seriöst sämsta dagen i historien. Och medan man sitter där och suckar ringer förskolan om att Natte var dålig. Gjorde mig inget egentligen. En anledning att gå. Fast hade ju säkert kommit två kunder efter fem kanske och gjort dagen bättre. På tisdagar räknas seriöst varje kund. I alla fall nu. Haha
Hämtade både Natte och Gabriel. Vi väntade på blomsterleverans. Som dröjde  Och sen körde vi bud innan vi hämtade Jesaja. Så blev inte så tidigt hem. Halv fem.
 
Vabruari har börjat antar jag!
 
 
Saknar det där att komma hem och laga mat. Känner det varje gång jag av någon anledning måste sluta tidigare. Saknar att sköta hemmet och typ rå om familjen.
Tänk om butiker kunde stänga fyra. Haha... 
Betyder ju att alla andra jobb skulle behöva stänga typ två. Så att..
 
Nya tag i morgon. En hel del bud som väntar. Hejvilt utspritt. Och planering av fredagsbuketten. 
Fast känner mig lite opepp på allt av det här lugnet. Det kommer som inte riktigt igång. Kan inte se att jag skulle sälja nåt till alla hjärtans dag heller. Vet inte vad jag ska beställa hem.
 
Till top