Helg med vänner

Allmänt / Permalink / 0
En helg i min smak.
Har umgåtts med vänner. Alltså jag blir rastlös och deppig av att gå hemma och se alla pyssla med medier. Jag har ingen hobby hemma längre! Och man blir trött på mobilen, datorn tvn ganska snabbt! 
 
Nå. 
Igår var jag till gamla klasskompisar och såg nyfödd bebis och nytt hem. Eller mytt och nytt. Jag ligger efter lite.
Nå mycket trevligt. Måste träffas oftare men det blir oftast med nåt års mellanrum haha.
 
 
 
Idag skulle vi till kyrkan. Gick ut och insåg att vagnen var trasig på ännu ett däck. Åååååh...
Vi insåg att det skulle bli jättejobbigt att gå hem sen med tre trötta, hungriga barn. Så vi vände och gick hem. Kyrkbesök får vånta tills vi har bil.
Istället gick vi på thairestaurang och bjöd in syrran med familj. Haha...
Smaskigt.
Sen hängde jag och de äldre pojkarna på syrran hem. Mysigt!
 
Ja som sagt. Fin helg. Fint avslut på julledighet. Nu kör vi butiksarbete igen med nya krafter!!!
 
Vi har ställt vagnen utanför hyreshuset och hoppas någon ska stjäla den haha.. varsågod!
Annars blir det tippen nästa. Trött på eländet som ALLTID är trasig!!!!
Till top