Fullt upp.. i huvudet i alla fall!

Allmänt / Permalink / 0
Sitter och vilar lite. Så galet trött! Vet inte vadan denna trötthet beror på. Men jag har också ägglossningsillamående med tillhörande magknip. Härligt. Det har tydligen kommit för att stanna. Så nu ska jag må som en nygravid en gång i månaden. Vet inte om tröttheten beror på det också! Vad vet jag!
 
Har varit begravningar nu senaste dagarna. Och har fått en till bröllopsbeställning. 
Känner att Februari sprang iväg och jag borde sitta och ge lite offerter på bröllopen som är i Juni. Jag menar om Februari sprang iväg så är det med all säkerhet typ Maj i övermorgon!
Och då vill man ju ha koll på brudarnas önskemål.
Har dessutom en gala att ordna bordsarrangemang för. Dessutom ville hon ha lite ideer för nästa år också! 
 
Superroligt att ha att göra. Att få förtroendet! Och att det ramlar in bröllop är superduperroligt. Nu gäller det liksom. Nu måste jag verkligen visa vad jag kan och försöka ge dem vad de önskar! Försöka vara en sån där exklusiv bröllopsflorist haha
Så jag försöker ge dem det lilla extra i service av planeringen nu. Och visa dem allt vad som finns att tillgå. Inte bara rosa ros liksom! Det finns massor!
För det är ju lite drömmen att bara hålla på med bröllop. Vara en sån där poppis bröllopsflorist. Uppbokad redan i Januari för hela sommarn haha.. (Lycka till)
 
Ja det pågår liksom massor i mitt huvud. Egentligen är det ju ganska långt kvar till det mesta.
Men det är svårt att inte tänka på dem! Bära dem i ram-minnet liksom. Det skulle ju räcka att de låg bak på nån hårddisk om ni förstår!
Känns skönare när jag fått iväg prisbilder till alla!
 
Nu ska jag städa toan lite innan jag sätter mig med ett bröllop och är kreativ!
Till top