Kalas

Allmänt / Permalink / 0
 
Kalas för Gabriel i helgen. Han hade önskat aptårta. Viljet jag slängde ihop på fredag kväll efter jobbet. Den blev så ful så jag satt och grinskratta åt den.
Han tyckte också den var så ful. Haha... Tragiskt!
Kan de inte önska smaker istället? Alla dessa amerikanska youtubers med sina fantastiska tårtor. Haha...
 
Nåja förutom tårtan så.
 
Nu är pojken fyra vilket han är otroligt stolt över. Det fanns tydligen en gräns där. Nu vid fyra är han stor och orkar och kan allt som Natte kan.
Idag var han med mig på jobbet och berättade stolt för en kvinna om hans nya ålder och nya kunskaper.
Sen sa han att det var ju synd att hon inte var med på kalaset.
 
Min fyraåring! Nu väntar vi med spänning på blivande sexåringen och skola. Och att Jesaja ska bli tre och på npt märkligt sätt sluta vara bebis antar jag.
Lite sorgligt men seriöst. Härligt med stora barn! 
Till top