Nästan idag för 7 år sen!

Allmänt / Permalink / 0
Försökte skriva ett sånt där inlägg om vad som hände samma dag flera år bak i tiden. 
Men det var alldeles för tidskrävande haha.. Så jag gav upp. Ja för dagarna gick ju så det blev ju inte IDAG längre haha
Nå... ett minne var fint i alla fall. 7 år sen blir det.
Vi var relativt nyinflyttade i Dalkarlså då. Vi satt i soffan alla tre. Jag låg med benen i Orhans knä. Han spelade fifa. Tamar låg inklämd mellan Orhans rumpa och mina ben och snarkade så där som hon gjorde. Och jag skrev blogg på den andra datorn.
Fint minne det. Mysigt liksom bara. Hur annars lägger man en sån dag på minnet.
Tider det när man kunde ligga och jäsa sådär utan att barn började bråka i rummet bredvid. haha
Vi har varit till Ica vilket jag tyckte var långt att gå men jag vågade ju knappt yttra det för då tyckte min kusin att jag var löjlig.
Tamar hade börjat våga gå ut på eget intiativ. Så hon kände sig äntligen trygg och hemma i Dalkarlså! 
 
Ja men det var en mysig tid. Vårt första hem tillsammans jag och Orhan. Nygifta och glada. Nyfixat uppehållstillstånd och nya tider!!
Och Tamar. Har saknat Tamar lite extra nu sen jag läste det där. Min fina katt.
10 år blir hon ju nu. Gamkatten. 
 
 
 
Till top