Såna där cykelproblem

Allmänt / Permalink / 0
Alltså senaste dagarna typ klockan tolv startar gäspandet. Så sittr jag typ och stirrar framför mig till tre.
Sen får jag nån sorts energi igen.
Kommer hem. Umgås med barnen. Slänger mig framför tvn och somnar.
Orhan bär mig till sängen.
Och jag känner igen detta. Det har varit så förr!
 
 
Hur kan jag vara så trött? 
Nån kul menscykelapp jag skaffade sa åt mig att jag troligen är trött nu!
Jahaaa!
Är det nåt jag lärt mig från appen så är det att mitt liv ju är som enda stor menscykel. Att se det nedskrivet dag för dag. Det tar aldrig slut!!! Jag har aldrig sett det på det viset förr men ja. En cykel är ju jämt! Jämt går man och cyklar i sin cykel av problem.
Antingen är man bajsnödig eller så är man trött! Akne eller magknip.
Och illamående. Har jag nämnt mitt nytillkomna illamående nog många gånger! Ja det närmar sig den tiden igen. Härligt. Tagga!
.
Önskar jag kunde vidarebefodra appen till Orhan med mina uppgifter så han kunde se. Och förbereda rätt presenter eller rätt dos tålamod.
Jaha. Akne och trötthet idag. Då kommer jag få bära henne till sängen. Och lyssna på henne när hon klagar över en ny akne i nacken som gör ONT! Jag ska vara så förstående.
Lynnig idag minsann. Då ska jag inte påpeka hur dåligt hon dammsugit.
Gaser. Jaha. Inte hennes fel! Vi kan prutta tillsammans i soffan!
.
Mens...
Till top