Nyfiken, nyfiken, nyfiken!

/ Permalink / 0
Argh!
Jag är så fruktansvärt nyfiken. Vad är det som händer med mig? Vad är det som pågår i min kropp? Vad? Vad?
Jag blir knäpp av att inte få veta.
Ja jag är fruktansvärt sugen på att ringa. För att få en kvalificerad gissning av någon! Jag litar inte på min internetläsning liksom. Internet är livsfarligt. Överdrivet och vinklat! Och jag är ju inte precis utbildad doktor...
..
Men jag pallar inte ringa för att fråga en fråga. Det känns inte som de uppskattar att svara på korkade frågor om det inte gäller liv och död liksom.. De tror väl säkert bara jag är orolig. Så är det jämnt. Undrar man något säger alla. Du ska inte vara orolig! Ok?
Jag bara undrar... det är intressant!
..
Skulle just nu vilja klubba ner min nyfikenhet. Men det är väl klart. Det är alltid kul att veta vad som händer med ens kropp. Särskilt graviditet. Det är ju spännande ju...
Till top