Feber-krav!

/ Permalink / 0
Ett annat klassiskt tecken på feber hos Natte. Ja, jag letar tecken för jag har inte kollat om det verkligen är så. 
Det tecknet handlar om sömn. Han vägrar sova i sin säng. Vägrar!!!
Han somnade av sig själv redan efter sex. Han kramade mig och sov plötsligt.
Sen försökte jag med jämna mellanrum. Ja kanske varje kvart. Att lägga honom i hans säng. Pft... han vaknade direkt han hamnade där. Grät. Men så fort jag tog upp honom sov han lika tungt igen.
Frustrerande..
..
Han ligger där borta...
..
Så tillslut la jag honom i en soffa istället. För nej jag vill inte sitta hela kvällen med honom i mina armar.
Och det är absolut inga problem. Då menar jag inte att jag liksom smyger bort från honom där han ligger i mina armar. Eller att jag nu sitter och klappar honom på fötterna för att han behöver känna mig närhet. Neeeej, nej! Jag la honom i en soffa och gick sen och gjorde mig fika. Inte allt för försiktigt.
För han sover aptungt. Det handlar bara om att han vägrar sova i sin säng.
Måste vara någon mystiskt feber-grej!
Till top