Minifeber!

/ Permalink / 0
Idag har visst killen lite småfeber. Ja.. det får heta så.. Mesfeber kanske också skulle passa.
Inte så mycket så jag ids leta upp termometern och titta efter. Men han känns varm och går runt och grinar för minsta lilla.
Jag kommer inte upp i soffan. Buhuuu.
Mamma gick på toa. Buhuuu.
Jag bara står här. Buhuu.
..
Antar att han är lite trött men vill inte vara. För han varvar gråten med att sitta i mitt knä. Jag får inte göra något riktigt. Det var knappt jag fick värma middagen. Han grät i min famn hela tiden.
Just nu sitter han bredvid och kastar grejer på mig. Vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna denna ilska. Ser mest fram emot att det ska bli kväll så jag kan slänga lillpysen i sängen så han kan gråta bort strunt-febern!
..
Ska det va så ska det. Hellre ett barn med så mycket feber att han bara sover.  Fast det är ju förstås mysigt att kramas vilket vi gjort mycket idag. En god anledning att strunta i disken! ;)
Till top