Blommor, bröllop,

Allmänt / Permalink / 0
Åååh så kul det är att pyssla. Lyckades riva sönder ett finger på spoltråden och är alldeles blå från blåbärsris. Så ska det vara! :D Tyckte den blev rätt bra. Har aldrig gjort en båge förut. Inte för att det är något svårt men.. har aldrig gjort det! :) Tog dock inte med kameran så inga bilder på den inte.
Kände mig så glad där hela tiden. Glad för brudparets skull men sen kasnke mest för att jag se fram emot vår bröllopsfest så mycket. Att se den iordninggjorda salen och dem pyssla med maten fick mig att längta ännu mer. Det var fint där..
..
Skulle passera mor och far och hämta Gabriels mat på vägen hem. Och fastnade där på en kopp te. Och sedan på en spontan utflykt för att titta på hus! Eftersom faster kanske hamnar här nere! ;) Jag har ju stenkoll på alla hus till salu runt omkring!
Tittade på två hus jag och Orhan funderat på också. Det ena var obhaligt. Nog för att jag vill bo i skogen. Men detta låg i som en urskog där man liksom förväntade sig vargar kika ut. Blev nästan rädd. Tänk på mörka vintern liksom..
..
Skönt med en liten tur ut i världen utan barn. Sånt behövs ibland, inget man får ofta precis haha :) Då får man mer kraft att krama dem ännu mer sen!
Till top