Vänder depp till pepp!

Allmänt / Permalink / 0
Kände lite igår att jag tappat gnistan. Jag kan ju inte. Vad pysslar jag med?
Orhan tyckte jag kunde vara mer trevlig och framåt. Och jag är ju inte det. Jag är ju surpetra. Kanske alla som kommer in i butiken upplever det så?
 
Ja men efter att ha varit megapepp och tyckt det varit askunk u tills nu. En liten svacka ska man väl få in.
 
Jag tyckte jag inte det blev som jag ville i butiken. Folk frågar efter saker som jag aldrig har. Kanske kan jag inget. Tråkig och inkompetent.
Det går inte bra.
 
Men idag har det gått över. Ska inte fokusera på det negativa.
Det är fortfarande bara början. Och det har inte gått illa. Det har gått runt! Tror det bara kan bli bättre.
Kommer få fler nya saker nu i slutet av september. Kommer bli fint!
 
Nej jag kanske inte är världens charmör men jag har haft många små trevliga samtal med flera kunder. Flera kunder återkommer och berömmer min stil och mina inspirerande skyltfönster.
 
Gjorde en fotografering med syrran igår och vann lite nya följare på instagram. Det är uppmuntrande.
 
Nu kör vi nya tag. Har flera planer på g. Öka bukettförsäljning på fredagar, ett ev samarbete med en frisör och vinna Slättebornas hjärta haha... 
 
 
Till top