Kransar och grupper

Allmänt / Permalink / 0
Så var det helg igen. Skönt. Jobbar ju bara lite i morgon så känns som ledigt.
Ska göra lite kransar. Trodde det var över men det har kommit några varje dag denna vecka och undrat vars jag har mina fina kransar. Har haft några stackare färdiga och gjort på beställning.
Känner mig ändå lite smickrad. Att de sett dem. Lagt dem de minnet och söker dem.
Slutsålt igen så ska knösta fram några. Ser då tomt ut utanför. Haha ja knösta eftersom jag inte köpt nå material till detta haha... 
 
Annars var det julgrupper idag för hela slanten. Det har gått åt. Dekorerade amaryllisar.
 
 
Nu i helgen vill jag göra nån liten utflykt med barnen. Baka mer pepparkakor. (Pojkarna fick baka en plåt igår som vi fikade till kvällsmat sen haha)
Ja. Jag saknar att hitta på nåt med barnen. Gå på stan vore mys.
Köpa julklappar! 
Ser fram emot helgen. Men fyra timmar jobb i morgon först. Kransar... Och julgrupper. Sen ska det mysas med barnen! Intensivt!!!
Till top