Överväldigad

Allmänt / Permalink / 0
Slog säljrekord idag. Tror jag. Jo det måste det vara.
Kul men... Läskigt.
Detta får ju mig att bäva inför Torsdag och Fredag. Om jag redan nu säljer så pass! Hur ska jag hinna och orka. Lördag och Söndag tror jag blir lugnare fast vad vet jag!?
Skulle beställa blommor (fick göra det efter jobbet, bara en sån sak)
Och blev ju hemskt osäker. Vill inte ha julblommor kvar efter jul men... Det är bara Onsdag. Har jag blommor så det räcker? Kommer jag sälja för dubbelt så mycket i morgon? Finns det ens så mycket varor i butiken? Hur blir det då på fredag, lördag och Söndag!
Svårt. 
 
 
Det har regnat in beställningar på fredagsbuketter och bud via euroflorist till på fredag. Och det är inte ens fredag än. Så räknar väl med en hög till!
Ska höra med förskolan om jag kan lämna nån.. några timmar tidigare på fredag å börja beta av budmängden! Kanske köra ut nåt!
 
Vi får låna bil så på Fredag kör nog både jag och Orhan! Och alla barn! Haha
 
Tänkte åka in nu ikväll också men barnen somnar ju INTE!  Vill sitta ner med butiken stängd i lugn och ro och räkna lite.
 
Kul.. men intensiv vecka! Känner redan nu hur jag kommer pusta ut på Söndag! På julafton kommer jag riktigt mysa!
.
Nä.. jag har nog beställt för lite blommor! Jag känner det! Har jag ens nog till fredagsbuketterna. Magknip haha...
Till top