Bilder från dagen

Allmänt / Permalink / 0
Så då har jag fyllt år. Väcktes på sängen i arla morgonstund av familjen med nån sorts digestive-kex-skapelse med ett ljus i.
På bordet väntade en hel hög med teckningar och smörgåstårta! Jättegod som vanligt. Orhan har lärt sig den rätta vägen. (Finns så många konstiga smörgåstårtor med 90% majonäs, frukter, sött bröd, curry, ost, bostongurka osv osv... brrrr)
 
Resten av dagen fick bli en familjedag. Jag kom verkligen inte på nåt att önska nu. Betyder det att jag är vuxen då? Jag kunde inte ens komma på nåt måltid jag ville äta. 
Men en familjedag är alltid trevligt. Det var länge sen vi badade. Så bad blev det.
Vi har som inte vågat med tre barn. Tre små barn två vuxna. Ja det kändes otäckt på nåt sätt. Kommer vi tappa bort ett barn?
Men nu är ju Natael stabil och trillar inte under vattnet ideligen. Gabriel är också typ stabil. (han har också alltid varit modig och obrydd om att hamna under vattnet) och Jesaja kanske kan uppskatta att bada utan att bli blå om läpparna och darra. haha
 
Och god mat! Såklart!
En härlig familjedag på stan. En dag med de jag älskar mest!
Natael tyckte det saknades gäster haha...
Tvingade också barnen att plocka ihop en bukett åt mig. hehe.. Färggrann skapelse blev det. Och en hemskt suddig bild på den. Men bjuder på lite fler bilder från dagen!
 
Grattis till mig!
 
 
Till top