Bortglömd kärleksdag

Allmänt / Bästa vän, Förlovningsdag, kärlek / Permalink / 0
Som jag älskar den mannen. Varning för smörig blaska
 
I förrgår hade vi förlovningsdag men jag glömde! Gah. Jag missade en chans att överaska Orhan till hans förtret efter som han känner sig... dålig då. Han kommer inte alls ihåg nåt sånt där och absolut inte förlovningsdagen. Vem bryr sig liksom.
Ja allvarligt talat var den inte särskilt romantisk.
 
Sen gillar jag att överaska. Det handlar inte bara om att retas. Göra dagen till nåt extra. Göra nåt extra för världens bästa make.
Nåja. Man behöver ju inte vara romantisk och överaska just såna dagar.
Men jag brukar inte glömma.
 
Butter och muttrig, glad och framåt, pedant, glömsk, uppmuntrande och omtänksam, vacker, bästa vän, min matkompis, min äventyrskompis, mina barns pappa.
Min för evigt!
 
 
Till top