Det går bra nu...

Allmänt / Permalink / 0
Så då har jag äntligen lyckats skrapa ihop en slant här på bloggen. Ja då får jag väl titulera mig som proffsbloggare.
Haha..
 
Men nu när jag inte skriver om precis allt som händer och knöstar fram inlägg om potatisinköp och jesajas fadäser. Ja då kommer jag inte på nåt intressant att skriva. 
 
Så min tid som proffsbloggare anser jag då vara slut.
Typ nu.
2017 var mitt höjdarår. Min inkomst på ett år var dock kanske inget att skryta med.
Håller det för mig själv! Haha..
 
Det är kul bara att få ut nåt av nåt man egentligen ser som hobby.
Ska köpa mig en... paket blöjor högst troligen. Eller bjuda hela familjen på lunch ute i morgon. Låter roligare.
 
Nu kan jag satsa helhjärtat på mitt jobb som florist... pft..
Ni får inte ta mig för seriöst nu.
Till top