Gabriel 3 år

Allmänt / Permalink / 0
Tänk att Gabriel också blir tre nu. I morgon för att vara exakt!
När vi flyttade upp hit till Bygdeå var Gabriel bebis och jag tycker det känns som det var ett år sen... men vi är inne på tredje året här uppe i Bygdeå.
 
Vars tog bebisGabriel vägen?
 
Äntligen tre säger jag. Pojken är envis och har temperament så trotsåldern har INTE varit en dans på rosor. Men det har lugnat ner sig. Ja klart vi bråkar. Ja är det någon av de tre jag bråkar med så är det han!
Kanske är han mest lik Orhan? hahaha XD
Nå.. den tuffa fasen har som försvunnit och jag vet av erfarenhet och vad jag hört att det lugnar ner sig efter tre. Då blir de trevliga barn. Som lyssnar, förstår, kan roa sig själv osv osv..
 
Tur att han är kramgo också. Och världens gladaste. Det behövs. Tror han och jag är rätt lika. Vi blir irriterade.. och vi gillar att kramas och mysa.
Han är den mysigaste och gladaste som finns!
Mysig, pysslig, vild och bestämd med ett temperament som heter duga. Det är Gabriel det!
 
Det blir ett rött party nu som han önskat sig. Favoritfärgen tydligen! Leos lekland har han tjatat om sen vi var där sist så ett sådan besök står också på agendan!
Och jag ska göra en kattårta! 
 
Min stora pojke!
Tiden går fort. 
 
 
Världens bästa Gabriel!
Till top