Blommor och bön

Allmänt / Permalink / 0
Händelserik helg. Trevligt. Gillar inte att dega hemma jämt!
Igår tog jag med mamma till den andra blomsterhrossisten jag använder mig lite av. 
De hade inspiration och lite erbjudande. Och bjöd på julbord. (Mamma var glatt överaskad)
Shoppade bla lite julrosor (de bara rinner ut ur butiken. Bra blomma!) och chryssantemum avignon. (Löpte int. Det inte lika mycket amok som en annan butik som proppade hinkarna fulla med avignon. Så fin) Ja det de hade erbjudande på.
Och amaryllis. Så har jag för morgondagen. Amaryllisens dag!!!! 😊Yey! Klurar på vad jaj ska hitta på för amarylliserbjudande.
 
 
Idag pallrade vi hela familjen, oss iväg till korskyrkan på gudstjänst. Jättetrevligt. Man känner sig alltid så störig med sina barn. Men de hade stort lekrum, gymnastikhall och var trevliga. 
Vi har besökt en annan församling i stan förr och där hälsade ingen på oss så vi tappade lite suget.
Här var det inte alls fallet!!!
 
Nu råder vila.och det är väl ok efter att ha varit igång. Jag är taggad för veckan som kommer. 
Ska frossa i amaryllis. Köpte tre sorter. Och har redan en hemma. Ska köpa ännu fler sen. 
Till top