Död vecka

Allmänt / Permalink / 1
Idag var det hysteriskt lugnt. Ja nästintill dött. Helt galet. Har varit lugnt hela veckan och veckan innan... Men idag var värst.
Trodde nästan det inte skulle komma någon idag. Har julpysslat massor och hade Natte på besök.
Vi gjorde kransar, ljusgrupper, adventsstakar och plockade fram julkulor och julpynt. För de få kunder som kom in berättade Natte att julen snart är här!
 
 
Men på nåt sätt blev det ändå nåt i kassan. Min grossist sa att de andra två butikerna runt stan också köpt in jättelite. Så jag var inte ensam om att ha det lugnt. Mariestad är inte köpsugna nu helt enkelt.
Skönt det iialla fall.  Undrad om alla kunder var hos dem istället och bojkottat mig för att jag gör så fula saker.
 
Hoppas på underverk till helgen. Nu när jag julpyntat så också haha. 
Kvalitetstid med Natte idag i alla fall. Inte illa pinkat.
#1 - - Anna:

"Undrad om alla kunder var hos dem istället och bojkottat mig för att jag gör så fula saker." Men älskade Petra det menar du inte?! En sann konstnär i stora mått! Det kommer till lönen, nu har just alla varit till Ullared.

Till top