Gråa känslor ska bytas ut mot julkänslor!

Allmänt / Permalink / 0
Så var veckan över. En kort vecka. Som faktiskt gick rätt bra om jag tittar på siffrorna. Kändes hysteriskt lugnt bara, men jag ser fortfarande allt lite grådaskigt. Jag bara ser det negativa.
Snyftade lite i Orhans famn när jag kom hem och han gav mig ett peppande tal.
 
Så nu får det vara klart med det löjliga ömkandet!
Nu är det helg. I morgon får vi finbesök! Så helgen kommer ta slut snabbt. (en dag mindre gör rätt stor skillnad när helgen bara är två dagar haha)
Idag har firat Orhan lite i förväg. En klassiker! Orhan körde ut alla farsdagsbud. (Kom mest idag) och då passade jag och barnen på att göra fint. Vi bakade en kaka, målade teckningar. Jag gjorde middag. Pojkarna sprang ut och plockade nåt att dekorera bordet med. Blev gula blad och gula rosenkvitten. Mycket fint matchat med mina blekgula solskadade ljus från jobbet. (Mina florister det)
 
Så efter en sån trevlig helg tar vi nya tag nästa vecka. Inga sjukdomar i sikte. Mina ögon börjar bli liiiite bättre. Jag ser inte riktigt vad jag skriver nu men det gör inte särskilt ont än. Fantastiskt!
Ska ringa nåt samtal för att eventuellt lätta på en börda från mina axlar!
Och så ska jag shoppa hem massa julblommor och skylta om! Det är bara att locka fram julkänslorna alltså! Nu får det vara dags!!! Ska man börja spela julmusik i butiken också eller gäller det från och med december? haha
Nästa helg drar jag med mamma på julinspiration hos en av grossisterna också! Mys, mys!
 
Till top