Kransar

Allmänt / Permalink / 0
Kände i morse att oj vilka generösa erbjudanden jag gjort. (Har köpt annons i tidningen) Fast... Sist jag annonserade erbjudande. Vilka jag ju tjänar ytterst lite på. Så köpte folk som kanske just de varor jag hade på erbjudande och passade på att köpa en annan grej också. Så tjänade ändå på det.
 
Idag handlade väldigt få annonsvarorna i alla fall. Det var mest kransar! 
Ja oj vad kransar det gick. Har stått och matat hela dagen! Och har ändå inget överskott nu. Vill ju att det ska se fullt ut där ute. Finnas ett utbud. Inte två kransar bara.
Galet. Hade ingen aning.
Vill ju ha ett lager för själva skylthelgen men får se. Kanske får börja tidigare då.
Får ju så ont i ryggen av att bara göra sånt hela dagen bara och annat blir försummat.
Och jag ville hinna hitta på nåt coolt i skylten. Får se hur det blir med den saken haha..
 
 
Min stackars praktikant har bara fått binda kransar nu i veckan. Men jag tror hon får göra nåt annat i morgon. Kul praktikplats.
"Jag stod och matade kransar! Så tårarna rann och händerna fick sprickor!"
 
Dagens märkligheter.
- En kvinna sa att mina hyacinter var billigare än icas. (What?)
- Fick en beställning från Warner bros. (Ofta)
Till top