Uppmuntran

Allmänt / Permalink / 0
I morgon kör vi igen och jag känner mig.. inte taggad.
 
Dels för att jag ser ut som om jag tagit nå starka droger eller inte sovit på flera nätter. Mina ögon är illröda!
Har aldrig varit med om liknande ögoninflammation. (nu är det bara den andra i mitt liv vad jag minns så.. kan bero på det)
Men de rinner inte.. tror jag, just nu känns det lite luddigt igen bara för det.
I morse vaknade jag helblind. Stapplade ut till vardagsrummet och kände. Nä. Jag kommer ramla över en himla leksaksbil eller någon liten pojke. Så hojtade på Natte som fick leda mig till badrummet!
 
Sen... tja. fick tillbaka lite glada känslor efter den fartfyllda helgen och så direkt det här med sjukdom på det och att behöva vabba. Suck.
Och en sur kund som ringde enbart för att skälla ut mig, inte för berätta om något som inte blev riktigt som hon tänkt sig som jag kunde hjälpa henne med. Eller det kanske hon hade önskat men då utryckte hon sig verkligen fel!
 
Men bara att pallra sig dit och få fram lite kreativitet och arbetsglädje. Har en hel alla helgona att städa bort. Och när jag var där och tog emot snittblommorna såg jag att snittkylen behöver lite kärlek! Anar att det finns en och annan torr krukväxt också haha.... Hålla på och ta långhelg va!
Fredagsbuketter ska planeras och jag min annons kommer ut på nätet så ska väl pusha lite för det.
 
Hoppas det blir en kul dag i morgon! Uppmuntrande liksom! Det vill jag ha!
Till top