Blomstershopping med mannen

Allmänt / Permalink / 0
Jag och Orhan har haft lite tid tillsammans utan barn i helgen.
Främst för att jag ville få med mig Orhan på min grossists öppna hus!  Kul!
 
Har varit mest jobb annars. Efter buden på fredagkväll hade vi vanligt hederligt fredagsmys. Idag jobbade jag och sen drog vi till Borås.
 
Vill bara tillägga att jag också plockade ormbunkar på morgonen. Snyggt. Har varit sugen länge och nu fick jag tummen ur. Vissna och vackra.
Men glömde vapen. Så efter jag plockat klart tittade jag på min märkligt kladdiga hand och... Blod.
 
 
Just typiskt när jag skulle göra brudbuketter idag och pilla. Handikappat finger som ALDRIG slutade blöda!!!
 
Väl hos grossisten var det en florist där och inspirirerade. Och vad använde hon om inte torkade ormbunkar!
Visste det!!! Jag är så trendig! Haha. Ska plocka mer. Fast måste först se om det uppskattas. Haha.
 
Vi hade trevligt där. Tittade på blommor. Åt god mat. Lyssnade på musik. Shoppade lite. Pratade med personalen. Mys!
Men tycker väl lite att tiden med Orhan gick för snabbt. Så mycket som hände!
 
Gillade en av personalens kommentarer där när vi blev presenterade 
"Jaha du som lägger såna snittbeställningar!"
Haha.. har ökat på snitt på sistone. Men att det var en snackis haha. Tror ju knappast jag är en av de större med tanke på vilka butiker det finns. Många anställda. Vem är jag?
Nu idag höll jag igen. Har mycket i kylen. Gick sämre denna helg och jag har grejer! Visste ju inte att man kunde shoppa loss här heller.
 
I morgon brudfotografering med Självfallet! Skoj skoj!!!
Till top