Fredagsbukett

Allmänt / Permalink / 0
Blev många fredagsbuketter idag och det var kul. Måste klura på nån plan för utkörning om det fortsätter öka.
Dessutom ramlade det in två personer till på eftermiddagen och ville ha en helgbukett som jag ju hade erbjudande om.
 
?
 
Det är inte första gången. Förstår inte. Är man väl i butiken kan man ju ta vad man vill. Plocka ihop eller ta en färdig!!! Men det är nåt som klingar med en fredagsbukett tydligen. Just den där specifika!
Även om jag har massa andra färdiga att välja på.
 
Visst man får mer för pengarna. Men det är inget jag skrivit ut. Har skrivit någon gång att den är prisvärd. Sagt till någon kund att jag bygger den på vad det är bra pris på. Inte mer.
Beror ju på vad jag får för priser och om jag känner mig givmild för dagen. Haha...
Så tror inte det är det folk suktar efter. Måste vara något bara med att det är färdigt bara och nämnt i media. Något speciellt för helgen. Inget att fundera över. 
 
Ska börja utnyttja detta vid andra tillfällen. Hehe
Lördagskrukan, julbuketten, tisdagsplanteringen, måndagsklippet.
 
 
Till top