Nappavslut

Allmänt / Permalink / 0
Detta var dagen då Jesaja slutar med napp. Så kändes det.
Inte för att vi tyckte det var dags, men nappen försvann. Vår enda!
Ja förskolan liksom slukar alla våra nappar. Vi köper och en efter en går de till förskolan och de kommer aldrig åter. (Jag vet inte var de förvara dem och när vi hämtar barnen är de på en samlingsavdelning för sena barn. Resten av skolan är låst.)
.
Så nu stod vi där. Vår enda napp var borta!!!
Han somnade efter mycket tårar efter lunch med Orhan 
Och nu var det min tur.
Killen fattade inte ens att det var natt. Och när jag som bäst höll på och brottades medan jag upprepade läggdags så känner jag nåt.
I kudden!!!
 
Nappen!!!
 
Detta är inte dagen då Jesaja slutar med napp. Han ska få, som de andra två, fri tillgång till två och sen endast nätter. Totalt avslut vid 2,5. 
Till top