Stolt

Allmänt / Permalink / 1
Det har varit dåligt med bud nu. Via euroflorist alltså.
Men på nåt sätt så bara försvinner allt snitt ändå. Och det är lycka! För det betyder ju att folk köper snitt i butiken!
 
Ja det gå bra nu. Och jag vill faktiskt få vara lite stolt.
Folk söker mig på insta och telefon och undrar över mina buketter. Vill beställa eller bara berömma. 
Det är smickrande att folk tycker det jag gör är så fint att de vill köpa.
Har väl sålt buketter förut men nu känns det mer som en grej. Det är Blomsterdrömmens buketter åååh.  Haha
 
 
Just är min butik fylld med snitt. Så har de senaste torsdagarna varit. En hög till begravning. En hög till fredagsbuketter. Och en hög för att fylla kylen. Nu hade jag dessutom en hög till bröllopsfotograferingen.
Och snittet kommer sent på Torsdagar. Så jag hinner aldrig fixa det. Så fredagar känns alltid röriga och stressiga.
Innan lastbilen kom hade jag typ slut på snitt, (förutom de cerisa prärieklockorna folk tycks hata!) så kommer vara riktig njutning i morgon att se den fyllas haha.
 
Phu morgondagen blir intensiv. Känns alltid så när man kommer till en butik i kaos. Med tusen tankar i huvudet och man vill typ göra allt samtidigt.
Error!
Brukar göra listor. En sak i taget. Allt kommer bli färdigt. Så småningom.
 
Ja.. jag är lite stolt!
Och samtidigt tacksam. För jag är inte själv!
#1 - - Anna:

Jag blir också stolt över dig när du får beröm, utvecklar ideér o trivs! Glädjande att du också är tacksam för jag tror inte heller du skulle fixat det ensam!

Svar: <3
Petra Gashi

Till top