Tacksam

Allmänt / Permalink / 0
Lämnade ju häromdagen en "skräpbukett" hos självfallet och igår kom en kvinna in och hade sett en sååå vacker bukett på Självfallet. Som de kallade skräpbukett. Haha...
 
Lyckat. Lite svinn hos frisören och jag fick en begravningsbeställning. Skulle vilja säga att det var en lyckad produktplacering.
 
Hela veckan har gått jättebra. Särskilt sista tre dagarna. (Rimligt)
Och det är ju så man fäller en tår. När det kändes lite tufft. Så kommer en sån här bra vecka. Där jag till och med vabbat. Jag är otroligt tacksam!
Sålde bla en av mina dyra hyllor, sålde rekordmånga fredagsbuketter, blev överväldigad av mängder av folk som ville ha mitt eländiga pampasgräs jag stått med i veckor. Nu vill de att jag tar hem mer!!! (Får se hur det blir med den saken! Vill ju inte stå med det igen!)
 
 
Nu taggar vi nästa vecka. Med flera stora begravningsbinderier. Dessutom öppet hus hos grossisten som ska bli en liten dejt med Orhan. Och brudfotografering med Självfallet! Kulkul!
 
Men veckan är inte slut än.  I morgon står kvalitetstid med familjen på agendan. Och det lutar åt någon utflykt! Ska bli mys!
Nu ikväll har jag egentid då Orhan spelar fotboll. (Så fort barnen somnar...)
 
 
Till top