Vara hemma först

Allmänt / Permalink / 0
Stängde mycket tidigare idag då jag hade Gabriel med mig på jobbet och han var sitt ogladaste. Han hade lite feber.
Hade tänkt stänga fem eftersom Orhan skulle jobba över idag.. men gick halv fem. Var ändå en bra dag! Bra med kunder. Och hann med allt som skulle göras.
 
Och vad mysigt det var. Att komma först hem. Hämta barnen. Laga middag. Supermysigt.
Tror nästan jag ska ändra öppettiderna så jag får vara den som kommer hem först någon/några dagar i veckan.
Jag saknar det där lite. Och man känner sig lite utanför av att komma sist hem.
Och jag gillar att laga mat!!!
 
Kafferast på jobbet. Och barn som somnar i famnen.
Kom in en kund. 
"Ett ögonblick. Ska bara göra mug av med det här sovande barnet någon stans!"
 
Hoppas att Gabriel blir frisk nu. Precis när man känner att nu har allt ordnat sig. Så kommer det igen. Helt galet!!! Här ska barnen inte få vara friska inte!
Våra barn hostar hysteriskt. Men personalen är typ ok med att de är på skolan ändå. Vi har hållit på och vabba eller att de varit med mig på jobbet eller med Orhans päron hela september och nu en bit in på oktober. Galet! Tror personalen lider med oss.
Till top