Rullar på

Allmänt / Permalink / 0
Jag vill typ hoppa fram lite i tiden. Att saker ska rulla på lite mer. Att man har någon grund att stå på. Haha... 
Skulle fått en beställning nu men vågar inte ta den. Samtidigt som det känns som om jag borde ta den.
Hoppa fram i tiden.. vore nåt!
 
Men jag är glad. Det rullar på. Ingen dundersucce, men det rullar på. En grossist sa till mig att september aldrig är en bra månad. Nähä? Trodde det var då det kom igång med höstblommor och inredning?
Bara att hanka sig fram då.
Folk kommer ideligen in och säger att det blivit så fint. 
Att de är glada att jag tagit över. Att det är roligt att det fortsätter vara en blomsterbutik. Att de hoppas det går bra för mig. Att det är skojigt att min stil är ny. 
Det är uppmuntrande! Verkligen!
 
 
Snart helg igen. Ser fram emot det. Att vara med mina pojkar.
Men det är bra nu. Jobbet är kul och fritiden är kul. Allt liksom vävs ihop och bara trevligt. Finns ingen söndagsångest eller tid då jag tittar på klockan och tänker åh nej. 
Men jag är vill hoppa fram lite i tiden med butiken. Se vars det tar vägen. Om det blir mer fart någon gång.
Till top