Familjekärlek

Allmänt / Permalink / 1
Gött med helg redan. Jag ser fram emot att hänga med barnen. 
Hade Gabriel med i jobbet igår och idag Natte. Älskar den där kvalitetstiden. Hade inte kunnat ha med dem som anställd liksom!
Det har dessutom varit lugnt så jag har haft tid att vara med dem. (Sämre för affärerna kanske höhö)
 
 
Många oroade sig så mycket innan jag blev egenföretagare för hur det skulle gå med barnen. Med familjen. Jag med.
 Men det har faktiskt gått bra. Slås ofta av hur mycket jag tycker om min familj. Mina barn!
Hur det känns som om vi är ett team och tycker om varandra. Jag kan inte förklara...
Och jag är nog inte ensam. Får extremt många kärleksförklaringar nu för tiden. Och att vi liksom kör tillsammans. Ja men vi är som ett stabilt gäng..
Mer än någonsin upplever jag.
Det kan förstås bero på att barnen blir äldre också och är lite mer med i vad man planerar och tänker. 
 
Sen att jag gärna önskar mer ledighet och mer häng med dem!
 
Jesaja börjar också vara med i gänget. Han pratar sitt låtsasspråk men nu märks det att han verkligen vill prata med oss på riktigt så många fler ord slinker fram.
 
Inatt sover han i övervåningen.
"Uppe!" Sa han och fnittrade. Försökte gömma sig lite för inte får ju han.
Natael har lagt sig bredvid honom så han inte ska ramla ner. Mysbröder.
 
Ja jag älskar min familj!
#1 - - farmorfar:

Mysiga familjen

Till top