Att återses

Allmänt / Permalink / 0
Hemma igen.
Längtade ihjäl mig efter barnen på väg hem. Fast jag visste att det skulle bli platt fall.
Jag menar. Man har visioner om barnen som kommer springande under glädjetjut. Och att de har massor att berätta men. Nah...
 
Ett barn hade berättat för alla att han inte ville vi skulle komma hem. Och ja. Han blev arg när vi kom. Den andra var glad för att sedan bara älska pappa. Vem älskar töntmamma liksom.
Sen träffa de en kompis och skulle stanna ute och leka.
Jahapp.
 
 
Tur jag vet hur det blir. Eller tja. När jag Orhan är borta taggar jag dem när pappa kommer så han nöts av glädje.
När jag kommer hem är det alltid samma sak. De ser ut som om jag gav dem en påse lök.
Nu var det ju ingen som taggade dem. Haha
 
Tur man älskar dem ändå!
 
Men vi har haft det mysigt jag och Orhan. Tid för skratt,  pussar, prommisar och massa prat. God mat!
Känns lite segt att återgå till vardagen. Men nu kör vi!
Till top