Bajs

Allmänt / Permalink / 0
Jahapp.
Skulle ut och plocka kantareller. Slutade med att bilen blev skrotad.
Så otroligt störigt och tråkigt.
Medan vi var i Stockholm hade någon här försökt bryta sig in i vår bil. Som var kvar här vid lägenheten. Så hela låset var paj.
Men det funka ändå. Fast man fick lirka lite.
 
När vi var i skogen frågade ämen av pojkarna om de fick låsa upp. Och jag min nöt tänkte aldrig att det var en dum idee. Jag såg att han krånglade och började bli våldsam. Ropade åt honom att sluta. Tog nyckeln och provade vrida ut den och den gick av.
 
Först panik. Mobilen var i bilen. 
Men jag fick upp dörren. Genom att vrida hårt. Men halva nyckeln var ju djupt begraven i låset.
 
Gräm gräm...
Vi fick ringa bärgning och efter lite uträknande på kostnad för ny dörr, bärgning, nyckel, arbete.
Nah... vi har redan lagt nog med pengar på denna skitbil.
 
Kommer gräma mig hela natten över vilken nöt jag är.
Möjligt det hade hänt när som. Låset var ju som sagt katastrof.
 
Vad är meningen med att förstöra andras saker.
Riktiga b-tjuvar också som inte ens lyckas ta sig in i bilen.
Till top