En ny sässong

Allmänt / Permalink / 1
Första dagen tillbaka på jobbet. Kul och stressigt. Man liksom bara kastades in i det.
 
Kom dit och började ta itu med allt pappersarbete jag försummat under semestern. Möttes av mängder av missade samtal och meddelande. 
Efter ett tag kände jag att jag inte kunde sitta där hela dagen. I kontoret. Måste ju öppna butiken, göra fint! Haha.
 
Ja så huvudet har lite snurrat med tankar på tusen saker.
Dessutom ramlade det in bud. Och jag fick inga blommor förrän vid sex. Då fick jag galna mängder eftersom det är två bröllop i helgen.
Så allt blev sent. 
Brutal start efter semestern.
 
 
Oroar mig lite för att jag har fel färg på en ros till ett av bröllopen. Jag pratade med bruden men tror ändå inte riktigt hon kommer bli nöjd...
Blev lite mycket på en gång. Var inte mycket kunder precis. Ett gäng. Men massor att tänka på, på en dag.
Då bygger man ett stort berg.
 
Hoppas det blir bra i morgon.
Ska dela upp det där berget i småstenar.
 
Men det är kul att vara igång igen. Kul att träffa kollegan. Kul att planera och få hem blommor!!!
Samtidigt som det gör lite ont i hjärtat att vara ifrån barnen igen.
 
Nu kör vi!
#1 - - Angelica Wåhlin:

Oj, vilken rivstart det blev!

Svar: sannerligen! :)
Petra Gashi

Till top