En riktig promenaddejt

Allmänt / Permalink / 0
Ja som vi har promenerat. Men det hör väl till i Stockholm.
 
Började med formex, nej vi gick inte från centralstationen till älvsjö haha. Men på formex går man. Hela dagen.
Lite besviken. Hittade inte så mycket nytt spännande. Jag kanske är för kräsen haha. Nå men några inköp.
 
Vi åkte till vårt, oväntat, fina hotell. I Hammarby. Han bara nudda den sköna sängen innan vi gick ut och äntligen åt mat. På restaurangen fick vi den briljanta ideen att gå till min moster. En halvtimme bort.
Och hem. 
 
Suddigaste bilden ever
 
Nästa morgon tog vi en hurtig prommis till Globen. 
Sen mer shopping på Formex. (Vi tog tåg dit)  Och avslutade dagen med en åktur till centrum, där vi vankade runt, bio och prommis tillbaka. 1 timme!
 
Aah mina ben och fötter är så möra.
Men det är mysigt att gå. Och en befrielse att gå utan barn. Inte behöva oroa sig för att någon blir trött, hungrig eller akut bajsnödig.
Behöva bära någon. Haha. Please. Gå en mil utan barn på axlar. Småpotatis!!!
 
Men jag saknar mina små pluttar nu! Ser fram emot att komma hem i morgon och kramas och pussas. Och höra om Nattes första skoldag! 
Till top