Flower grand prix

Allmänt / Permalink / 0
Så var denna första vecka över. Två bröllop. En gjorde jag buketter till och det andra en dekoration till bågen. Förutom att hyra ut min nu superfantastiskt vackra båge! 
Hemskt nyfiken på hur bågen blev. De skulle sätta ihop den själva så jag skickade bara iväg allt. Får se om de bjuder på nårga bilder.
 
 Arret utan båge.
 
I veckan nu när jag firar ett år ska jag göra nåt eget på bågen! Tänkte 
 
Nå! Fick roliga nyheter i veckan också!
Jag blev uttagen till flower grand prix. När jag läste mailet blev jag typ.. rädd. När man typ får magknip och det känns som om allt blod rinner ur huvudet. haha SKA JAG TÄVLA! Tittar på de som tävlat i denna tävling förut och känner mig så liten. (Ja för er som inte är florister säger det väl ingenting)
Men har sansat mig lite. Det är inte farligt. Det värsta som kan hända är att de andra är bättre. Inte att jag är sämst. De andra är bättre. 
Det var ju så länge sen jag anmälde mig att jag typ släppt det. Haha så det kom som en överaskning.
 
Men nu måste jag verkligen träna! Annars är det verkligen lilla jag! Kan inte komma dit och göra vardagsbinderier. Det måste vara något speciellt. En teknik. Liiite mer avancerat! Samtidigt som jag vill hålla min busiga stil.
 
Sitter och tittar på runt på inspiration. Finns så mycket på internet. Tittar på andra tävlingar och florister. Men måste ta mig lite tid i butiken också tror jag och bara låta kreativiteten flöda!
 
uuuh spännande är det. 
Ni kommer väl och tittar? Den 24 september på Elmia trädgårdsmässa! :)
Till top