Julstress

Allmänt / Permalink / 0
Har redan börjat tänka på julen och får seriöst magsår redan nu. Igår låg jag och tänkte på det så jag inte kunde somna haha.
Fick ett tveksamt ögonblick över mina förmågor igår och började tänka på julen och kände. Nä jag klarar inte detta! Måste hitta en lösning..
 
Det var så mycket!!!! Jag åt och drack inte på flera dar och var torrskadad runt hela munnen. Har aldrig varit med om det någonsin! Känslan när allt var klart. Alltså såå otrolig! Det är över!
 
Kan bero på att jag planerar inför formex-resan. Inköp för julen. 
Botaniserar i tomtar och julkulor. Därav mina tankar på julstress.
Men känns aningen överdrivet att få magknip 4 månader i förväg. 
Den dagen, den sorgen. Steg för steg. I år vet jag mer vad som väntar och kan förbereda rätt.
 
Äntligen vet jag vad julstress är kan man säga!
 
Ska föresten bli superkul med formex! Dejt med Orhan och inköpsresa. Kul!
Till top