Långsam dag

Allmänt / Permalink / 0
Nu är det ju så lugnt i butiken att man nästan somnar. Jag och kollegan rensade lite på lagret. Så nåt vettigt blev ju gjort. Men alltså. Seg dag.
Här är de mest spännande händelserna. Så ni förstår hur tiden kryper.
 
-När jag bar ut blommor och stod framåtböjd kom en stor hund plötsligt och nosa mig i röven. Pojken som höll hunden skämdes. Jag skrattade.
 
-När vi rensade hittade kollegan några mystiska nålgrejsimojser. Aldrig sett nåt sånt. Vi gissade ursprung från förr-förr-förra ägaren! Som arkeologi.
 
- En person ville inte ta emot sitt bud.
 
- Jag hittade vattenång-maskinen jag fick av mamma och vi såg höstens skyltning framför oss.
 
- Jag parkerade på torget och slapp gå från parken. 
 
Längtar efter att folk får lön så det blir lite mer fart nån gång!
Till top