När man inte duger

Allmänt / Permalink / 1
Veckan har känts lite tung. Började vid helgen. Orimliga känslor. På det en trög vecka. 
 
Men inget som inte Orhan lyckas vända på. På kvällen var måttet rågat och jag spydde ut alla mina klagomål på livet, mig, Gud, världen...
Ja men ok att det inte går awesome jämt. Men vad spelar det för roll i det stora hela? Vi har det bra. Livet går vidare!
Det liksom avväpnade mig helt.
Ja juste. Vad var det nu igen som var jobbigt?
.
Duktig make har jag. 
Psykolog också.
Nåväl. Nya tag i morgon. Min drömkombo blev krossad när grossisten meddelade att protean inte fanns och jag fått en rosa istället.
Rosa! Grät några bittra tårar över förlusten av dreggel-kombon och sa nej tack.
Fick då en banksia istället i typ rätt färg! Lyx-fredagsbuketter blir det minsann! Haha.
 
Ska grotta ner mig i mina fredagsbuketter och strunta i mina töntiga känslor.
Känslor-pänslor.
Jag har ju egentligen inget att sucka över! Jag har ju världens bästa man.
 
#1 - - Anna:

Skönt att det just är han du har!!! Det är vi också tacksamma för!!!!

Till top