Nyheten är ute

Allmänt / Permalink / 0
Detta har varit den långsammaste veckan någonsin. Hemska saker. I går och förrgår kanske det var för soligt och varmt. Jag vet inte. Idag ösregnar det hela dagen! Yeeey..
 
Haha.. den är förstås inte över än men jag har inte höga förhoppningar på helgen. Dock beställde jag snitt som om inget hänt.  Fast snittet verkar gå åt ändå. De få kunder som letar sig hit köper buketter kanske. Jag vet inte. Skönt i alla fall!
 
Men jag har tittat på en protea med bruna kanter nu tillsammans med en kvistros i flera veckor. Ja varenda gång sitter jag och dregglar över kombinationen. Och så såg jag att en annan butik beställt exakt det.
Så nu kör jag på det. (Även om det var välsignat dyra blommor och kanske inte alls passar denna sega vecka!) Sen råkade jag löpa amok på smutsrosa och rostiga toner. (aaah schnyggt!)
 
Idag var jag med i tidningen om att jag ska tävla. Flera har kommit förbi och sagt grattis och önskat lycka till. Roligt. Skrev ut det på sociala medier också så där har ju också folk skrivit. 
Mariestad känns så litet då på nåt sätt. Känns som om jag känner alla i hela stan haha.. (Inte sant)
Hoppas på bra resultat så jag kan ge roliga nyheter sen också!
 
 
Måste få tag på en tidning så jag får se vad de skrivit. Alltid så nervös vilka ord de lägger fokus på när man pratar haha
 
Nå.. Just nu känner jag lite att jag lika gärna kunde ha tagit semester denna vecka haha.  (Hade jag ju inte alls kunnat eftersom de få kunde jag haft idag var en brud och en gravbeställning)
Men skönt med lite uppmuntran då med alla glada hejarop!
 
 
Till top