Det nya året!

Allmänt / Permalink / 0
Så då har vi ett nytt år att blicka fram emot. Brukar inte riktigt ge löften men förhoppningar och mål!
Förra året skrev jag mer en dröm. Och den är kvar.
 
Trodde inte jag skulle stå med egen butik för ett år sen. Aldrig i livet. En avlägsen dröm som ev skulle bli sann på nåt sätt om ett antal år! Ja jag och Orhan pratade ju om det ibland men... Avlägset kändes det!
 
 
Min riktig dröm var ett hus med trädgård och ett arbete som typ frilansande florist och egna odlingar och djur.
Den drömmen är kvar. Allt fram till dess är vägar dit. Och sen får man ju se vad som händer.
 
Nu har jag egen butik och så ska det bli ett tag. Jag gör mig ett namn förhoppningsvis. Det är målet med detta och vad jag behöver för att ga nåt att komma med som frilansare. Sen får vi se när det är dags att gå vidare. När viljan finnas, tillfället ges.
 
Har inte många andra planer för nya året.
Inga resor, barn, önskningar eller förändringar. Nu ska det få rulla på.
 
Butiken har innebärt en del jobb ja. Kanske inte så mycket pengar än. Men det har gått bra. Jag trivs. Familjen mår bra. Jag har haft mer tid med Gud och känt mer hur Gud funnits med och verkat.
Och jag känner att det fortsätter vi med. Förhoppningarna är bättre inkomst! Möjligheter att ha någon sorts anställd så jag kan vara sjuk, ledig utan att butiken tar stryk.
 
Ska jag ha mål för företaget vill jag ha minst 1000 instaföljare. Bli störst på snitt i stan! Hm... Börjar så. Ett typ omöjligt och ett möjligt.
 
Jag är förväntansfull på året!!!
Till top