Arbetar lite ändå

Allmänt / Permalink / 0
Man kan inte riktigt säga att jag helt har semester. Haha... För nu har det börjat dyka upp bröllopsförfrågningar som jag svarat på.
Pratat lite om ett samarbete med en tjej med vintageporslin. Superkul. 
Har ju dessutom ett bröllop den 27 som jag ska hämta blommor till samma dag jag kommer hem. Om jag hinner. Annars får jag gå upp på Fredag i arla stund. Och klart några frågetecken måste redas ut när det är semestertid när butiken är stängd.
 
 
Men jag tycker det är kul. Kollar på blomsterbilder och längtar efter att skapa. Ser vernkligen fram emot bröllopen nu i Augusti. Inga jättestora beställningar men ordentliga brudbuketter. Gillar färgerna och ser fram emot att få hem blommorna. Vissa är nya för mig. 
Dock har typ alla augustibrudar samma stil. Märkligt ändå. Mycket grönt, poppel och smutsrosa. Har dock försökt köra på olika blommor i alla. Kul med variation.
Som jag ser fram emot de smutsrosa rosorna.
Iiiih.
 
Börjar bli nöjd med semester. 
Känner för att gå ut och plocka en vild Italiens bukett. 
Till top