Nu börjar det bli lite småtråkigt

Allmänt / Permalink / 1
.
Orhan tycker jag är lite för småtokig i fåglarna. Men seriöst. Hur söta är de inte när de flyger fram och tillbaka med små insekter. Och de små ungarna som ligger i boet och kurar. Och så fort mamman eller pappan kommer far deras små gap upp i luften.
 
Underhållning.
Ja för förövrigt har jag ju ingen hobby!!
 
Typ nu blev jag nöjd med semester. Hittar vi på nåt är det kul men hemma. Vad i hela friden gör man hemma??? Det som förr var min hobby känns avlägset.
Jag har inget att läsa. Inget att sjunga på eller spela musik på. Måla känns tungt. 
Det enda jag är väldigt sugen på av någon anledning är att skriva men jag vet inte vad då?
Odla på balkongen kräver inte så mycket tid. haha Barnen VILL INTE leka med mig. De ska bara gå ut och cykla med mycket coolare kompisar. 
Och nu när jag inte har något jobb har jag inte ens nån social media att pyssla med.
 
Ja jag längtar tills vi far till Italien så det händer nåt, men lite att jag typ saknar att jobba också. haha skulle väl kunna få jobba lite bara.
Nå vi har inte suttit hemma och degat hela dagen.
 Vi gick ut för att söka efter nya kantarellmarker. Kammade noll. haha Men vi fick en promenad i alla fall. Och åt middag ute. Mysigt. 
 
Vi ska försöka planera in saker nu sista dagarna innan Italien-resan så vi inte bara sitter hemma och glor. Sätter mig ju vid mobilen bara för att. För att då och då ta ett lite suckvarv runt i huset för att se om det magiskt dykt upp nåt "roligt" att ta mig an! haha...
#1 - - Angelica Wåhlin:

Men åh, så söta fåglar!

Till top