Bröllopsbilder

Allmänt / Permalink / 0
Känns som om jag redan har tagit semester. Tidigare när jag tänkte på semester kände jag att det kan nog komma att bli lite segt att vara hemma så länge. Jag lär ju tänkte på butiken ändå.
Men nu känner jag bara hur skönt det kommer bli. Och jag är väl inte helt kvar i butiken! haha...
 
Ja semestern har ätit upp min hjärna så pass att jag inte beställde en enda blomma till idag. Tomt värre i kylen. Fast det gör inte så mycket för det säljs ju typ inget snitt nu. Märks att många har börjat ta semester. Och ja man ger inte snittblommor överlag på sommarn. Det finns ju ute!
 
Har två bröllop nu i slutet av veckan som jag väl ska tagga till lite för.
Bilder och tackkort från tidigare bröllop har trillat in från de som gift sig och seriöst. Jag sitter och ler som en tok när jag ser dem. Brukar inte bli så berörd av nå himla bröllopsbilder. Men nu har jag träffat dem. Varit med vid deras planering och... ja de är så vackra och ser så lyckliga ut att jag sitter och blir glad!
Och att mina blommor får vara med på så vackra glada bilder! Superroligt! 
 
Jag ser mycket fram emot första veckan. För då jobbar Orhan fortfarande. Jag vet inte varför. Men jag saknar lite att få vanka hemma med barnen. Även om man mest bara bråkar och gör vardagsbestyr. haha. Men att få laga middagen och softa runt med dem. Ja det ser jag fram emot.
Sen kommer italienresan. 
 
Tagga sommar! :D
Till top