Ledig dag.. eller?

Allmänt / Permalink / 0
Mitt huvud är fullt av bröllop.... och en begravning.
När jag la upp planering för denna veckas jobb tänkte jag inte på att det var en röd dag där mitt i allt. Hade jag tid med det!!!???
 
Fick jobba idag ändå. Annars hade jag aldrig hunnit. Har ganska mycket kvar i morgon också.
Åkte dit i morse och gjorde begravningen. Sen på kvällen igen och tog tag i bröllopen. Bara massa corsage, några tärnbuketter och ett större arr kvar i morgon. Förutom det som ska göras på plats. (Det är katastrof i kylen)
 
 
Även om jag jobbat idag har jag ju hunnit vara med familjen med. Otroligt varmt idag.vi ville ut men det var ju olidligt ute. Mycket balkonghäng. Tacksam att den är i skugga största delen av dan.
 
Alltså.. ska bli så kul att åka ut och dekorera på plats. Med Orhan också, bonus. (Vi tänkte hinna med lite dejt också) Detta bröllop har jag ju sett fram emot sen i vintras. Plötsligt var det bara dags.
Men jag känner redan nu att jag kommer känna mig otroligt avslappnad när veckan är över. Haha framöver är allt mer utspritt.
.
Nu kör vi Fredag!
Till top