Midsommar

Allmänt / Permalink / 0
Ja asså nu längtar jag efter semester. Kändes så skönt att gå hem tidigt idag och veta att jag har två hela dagar helg nu kvar efter denna dagen. Ska bli så skönt att känna så o en månad!!!
 
Midsommar i butik... ingen hit. Hade inte behövt ha öppet så länge och det var inte asmycket folk. Vanlig Lördag.
Men alla kom in och sa. Oh fullt upp nu va.
Mmm...
 
 
Direkt jag kom hem slängde jag och Orhan ihop en jordgubbstårta (hade bakat på morgonen) och en potatissallad. 
Så for vi ut i skogen och grillade. 
Eftesom vi saknar en grill måste ju åka ut till skogen där vi kan tända en eld.
För en gångs skull hittade vi en plats också. Alltså det saknar jag med västerbotten. Utflyktsplatser. Att det inte bor folk överallt eller är en himla campingplats. Att bara slänga upp en grillplats lite här och var. Mitt i skogen där man kan vara själv!!!
Nu hittade vi äntligen en grillplats vid vänern någon annan slängt upp. Yey!
 
God mat, tårta.
Avslutade det hela med att slänga oss i duschen allihop och sen ha fredagsmys i soffan med film!
Midsommarafton-mys. Barnen var extra söta idag!
Till top