När det blir bra

Allmänt / Permalink / 0
Lååång dag.
Först ut med begravningarna. Tillbaka för att öppna butiken och göra klart bröllopens binderier.
Självklart var det en rekorddag med jättebraförsäljning och mycket kunder. Aaah... har aldrig någonsin känt mig så otaggad på folk.
Hade hjälp idag så noterade inte ens hur mycket det verkligen var förrän jag slog ut kassan.
 
Ut med bud. Mycket bud idag med.
Mycket trafik vid fyra. Stress och svett.
Sen bort till bröllopet. De var nöjda och det var roligt att dekorera på plats. 
 
 
Mycket nöjd med dagen. Lite nervös för att allt ska hålla.det är jag alltid. Har jag blommorna är jag helt onervös. Jag vet att de håller.
Men i andras händer. Naaaah oro. Och nu handlar det om mycket blommor, ute i värmen, till en stor dag!!! (Har sagt att de får ringa vid kris)
Men nöjd. Mycket bud, mycket folk, kul bröllopsuppdrag, nöjda kunder, tid med Orhan.
 
Nöjd. Och benen ligger tungt i sängen just nu. Sannerligen. Så slut i... benen.
Till top