Massa lycka

Allmänt / Permalink / 0
En sån här dag då allt känns strålande.
Började igår med att efter lite räkning på företagets budget ser fantastiskt ut för mig att kunna ta semester.
Förutom att det gick bra för övrigt i butiken igår.
 
Idag började jag dagen med att anmäla mig till en florist-tävling. En av de största.
Inget säger att jag kommer få vara med men jag hoppas och det känns spännande. Har velat tävla igen sen jag tävlade i yrkes-sm.
Visst min kreativitet ligger väl på noll nu efter år av kommersiellt skapande. Men jag hinner träna.
Ooom jag får vara med! Håll tummarna. (Ingen aning om hur de väljer ut!)
 
 
Dagen var ledig och vi har umgåtts i familjen. Mysigt.
Då blir man glad.
 
Jag har varit sugen på att tågluffa och när jag skulle boka flyg till Italien idag och insåg att priserna ökat väldigt blev Orhan också lite nyfiken på tåg.
Mycket roligare att lägga pengarna på att se flera länder i europa än att bara se Italien. 
Men det krävs lite planering. Och räknande på vad det skulle kosta oss. Får se om det blir nåt av det! Får se vad jag får för skatteåtebäring haha
 
Ja det känns bra idag!
Till top