Morsdagen närmar sig

Allmänt / Permalink / 0
Vilken dag.. full fräs från morgon till kväll.
Första timmen stod jag på samma cm och mottog beställningar. Ett samtal, en kund om begravning, en man till morsdag osv osv...
 
Såldes en hel del snitt idag så jag fick köpa in en hög till. Jag menar nu när jag delar ut reklam kan ju inte kylen vara mesig. Haha...
 
 
Tror jag gjorde en bukett till Jimmie Åkesson. Sd kom och köpte en bukett så en vag gissning. Nåt att berätta för barnbarnen. Haha
Enligt sd var jag den enda butiken i stan med blå-gula blommor.  Tänk ändå.
På kvällen jagade typ 7 poliser förbi en tonåring och hela klassen sprang efter och filmade med mobiler. 
Undrar om han kastade en kotte på Jimmie eller bara var allmänt dryg.
 
Känner mig glad men slut. Har gjort buketter och räknat blommor hela dagen. Och detta är bara början.
Tänkte gå ut med lite reklam nu. Egentligen för trött men kan va skönt med kvällsprommis.
Till top