På gott humör

Allmänt / Permalink / 0
Ännu en vecka över.. typ. Så skönt med en ledig dag nu. Har massa ideer på vad jag vill göra.
Avslutade dagen med gudstjänst i Älgarås. Pappa tog barnen hemma hos sig så kunde jag och Orhan gå med mamma utan att fundera över barnen hela tiden.
Gött.
 
Känner mig så småglad hela tiden. Kommer inte mycket kunder men glada kunder.
Förväntansfull på om jag ska tävla. Enligt tävlingsledaren lät det positivt att jag skulle få vara med. Men vet mer först i Juni.
Möte med människor. Har kanske inga supernära vänner. Men möter så många roliga typer genom butiken man får sig en pratstund med.
Inte ens en momsräkning fick mig att känna mig moloken höhö... Trots att den var högre än jag trodde haha (det är ju förstås positivt)
 
 
Nu ska jag plantera lite på balkongen innan läggdags. Jordgubbar! Kallt ute. Men ingen snö i alla fall. Vilket det typ verkar ha varit överallt.
Till top