Bröllop, bröllop

Allmänt / Permalink / 0
Ännu ett bröllop dök upp. Jag som trodde de var slut nu. Har haft ett varje helg. Långt över förväntan och bara så roligt!
(Trodde knappt såhär många gifte sig i stan.)
Hoppas fortfarande på ett riktigt höstbröllop också hehe
 
Till de som ska ha en ordentlig bukett (inte budget) gör jag i ordning kollage. (Om de inte typ ger mig en bild och säger. Gör såhär!) Ofta får jag flera bilder och de beskriver känslan och färgtemat.
Så nervöst att skicka iväg. De får ju och ska totalsåga ideen om jag är helt fel ute men man hoppas ju innerligt de ska gilla det. Haha
Och det är så roligt när man får svar att man förstått precis. Att man läst deras tankar och det är så vackert.
(Ännu roligare är det om man får veta efter bröllopet att de var nöjda! Haha)
 
 
Veckans bröllop ser jag fram emot lite extra. En sån bukett som känns lite nåt jag skulle kunna ha. Inte helt men färgerna haha
Ska bli kul att pyssla ihop.
 
En större begravning också och speed art design till helgen. Ja nu hoppas jag på mer folk denna vecka! Haha
Tror pojkarna kan tycka vissa saker på speed art design är kul också. (De har ju till och med nån utställning i biblioteket)
Känns som en bra vecka!
Till top